Mędrcy Sześciu Ścieżek


#1 2010-06-12 10:45:00

Shokubutsu Mekeshi

Administrator/Nukenin C

Zarejestrowany: 2010-06-09
Posty: 51
Punktów :   

Techniki Ninjutsu

Techniki Rangi E



Kinobori no Waza

Umiejętność "codzienna" shinobi, opierająca się głównie na umiejętności kontroli i kumulacji własnej chakry w poszczególnych częściach swojego ciała, w tym akurat przypadku w nogach, dzięki czemu zwiększona zostaje przyczepność użytkownika i jest on w stanie poruszać się obiektach znajdujących się w dowolnej pozycji. Z czasem technika ta staje się pasywna.


Suimen Hokou no Waza

Umiejętność opiera się mniej więcej na tej samej zasadzie co Kinobori no Waza, z tą jednak różnicą że stosuje się ją do swobodnego poruszania się po powierzchni wody, jednakże pojedyncza kumulacja chakry nie jest wystarczająca, chakre należy wypuszczać nieustannie w tej samej ilości. Z czasem technika ta staje się pasywna.


Muon Satsujin


Umiejętność polega mniej więcej na tej samej zasadzie co Kinobori no Waza, gdyż po skoncentrowaniu chakry w stopach poruszamy się bezszelestnie, technika na ogół bardzo przydatna i doskonale komponuje się z techniką Kirigakure no Jutsu.



Bunshin no jutsu

Prosta technika mająca na celu przede wszystkim zmylenie przeciwnika. Shinobi wykonuje iluzje samego siebie którą steruje telepatycznie, iluzja może się poruszać itd. jednak nie ma możliwości wykonywania technik, w końcu to tylko iluzja. Jej zniszczenie kończy się charakterystycznym "pufff".


Kawarimi no jutsu

Dość "popularna" technika wśród wielu shinobi. Polega ona na podmianie własnego ciała z jakimś obiektem, może to być nawet osoba cielesna bądź klon. Podmiana dokonuje się gdy rzekomo "zostajemy zranieni", wówczas po chwili następuje "pufff" i w naszym miejscu znajduje się podmieniony obiekt, co często wyprowadza z orientacji shinobi nawet znających tą technikę. Technika banalna, a używana nawet przez największych shinobi. 


Henge no jutsu

Jedna z najprostszych technik w świecie shinobi, polega ona na zamianie swojego oblicza w kogoś lub w jakiś przedmiot, używana często w celu zmylenia wroga bądź uzyskania elementu zaskoczenia. Jednak gdy zostaniemy zranieni, powracamy do swojej normalnej postaci.
Medycy oraz osoby z umiejętnością wrodzoną Souran dzięki idealnej kontroli chakry są w stanie przebywać w zmienionej formie tak długo póki posiadają chakrę, nawet jeżeli zostaną zranieni.


Kai

Justu używane w celu uwolnienia się z Genjustu, jeśli w takowe zostało się złapanym. Aby technika zadziałała, należy złożyć odpowiednia pieczęć, skumulować pewną ilość chakry i wypowiedzieć Kai. Technika przydatna przeciwko wielu Genjustu, jednak bywają przypadki w których nie sprawdza się( Genjustu większego poziomu bądź te pochodne od kekkei genkai)


Nawanuke no jutsu

Przydatna i prosta technika, pozwalająca nam uwolnić się z więzów poprzez rozplątanie ich. Jeśli jesteśmy związani od stóp do głów nie uwolnimy się.


Techniki Rangi D



Shunshin no jutsu

Technika Shunshin no jutsu należy do najprzydatniejszych technik w świecie Shinobi. Pozwala ona na bardzo szybkie poruszanie się, a także przemieszczanie na krótkich, średnich i dalekich dystansach w mgnieniu oka. Dla obserwatora wygląda to tak, jakbyśmy się teleportowali. Okazjonalnie pojawia się dym, który ogarnia użytkownika, by zamaskować jego ruchy. W zależności od przeznaczenia, czyli odległości na którą chcemy się przemieścić, potrzeba więcej chakry, a także i pieczęci. Na krótkich i średnich dystansach nie jest to wymagane, zaś na dalekich wymagane (pojedyncza pieczęć Ram).
Odległość na jaką można się przenieść:
Genin - 25m | Chuunin - 40m | Tokubetsu - 60m| Jonin - 80m | High Jonin - 100m <--- bez pieczęci
Genin - 100m | Chuunin - 250m | Tokubetsu - 500m| Jonin - 750m | High Jonin - 1km+ <-- z pieczęcią (Ram)


Kage Shuriken no jutsu

Jedno z najprostszych justu. Polega ono na schowaniu rzuconego shurikena w cieniu drugiego. Wykonanie bajecznie proste - efekt może być za to znakomity.


Suienzou no jutsu
Technika służąca do obezwładnienia przeciwnika. Shinobi kieruje dwa palce ku celowi, po czym wyskakuje z nich lina która zawiązuje się dookoła niego. Technika skuteczna tylko na miarowe rozmiary, zbyt duże obiekty nie będą podatne na technikę.


Karuto no Tayori
Technika wymagająca specjalnej karty, na której po zastosowaniu techniki pokazują się informacje na temat danej osoby.


Oiroke no jutsu

Po wykonaniu techniki, użytkownik zamienia się gołą kobietę. 


Soushuriken no jutsu

Technika, przed której wykonaniem shinobi łączy shurikeny linkami/żyłkami, dzięki czemu może nimi sterować w trakcie lotu, co daje bardzo efektywne rezultaty.


Tanukineiri no Jutsu

Wymagane: Shukaku
Technika która wymaga posiadania demona. Polega na tym, że wprowadza nas w sen, wtedy moc demona uwalnia się i przeciwnik staje twarzą w twarz z demonem. W obecnym stanie nie ma się kontroli nad demonem robi on co mu się podoba.


Utsusemi no Jutsu

Po złożeniu znaku tygrysa, możemy wyemitować swój głos w dowolnym kierunku (innym niż w którym my się aktualnie znajdujemy), co pozwoli zmylić  ścigających nas licznych wrogów oraz który sprawi iż przeciwnik zdezorientowany dźwiękiem dochodzącym z każdej strony nie jest w stanie określić dokładnego kierunku i miejsca skąd owy dźwięk się wydobywa. Jutsu zarówno ofensywne, jak i defensywne.

Techniki Rangi C



Gyorai Shin
Prosta technika o sporej mocy rażenia. Shinobi wysypuje na ziemie znaczną ilość igieł, które chowają się pod poziom gruntu. Gdy przeciwnik wjedzie na nie, Shinobi dzięki kontroli chakry wpływa na te znajdujące się pod jego stopami wychodzą z ziemi raniąc i unieruchamiając jego nogi, po czym ponownie wpływa na resztę senbonów które wystrzeliwują do nieruchomego już celu dość mocno go raniąc.   


Kekkai Houjin
Kekkai Houjin jest to wysoko poziomowa technika pułapka z dziedziny Ninjutsu. Wybuchowe notki są umieszczane w odpowiednich odległościach od siebie, tworząc specjalny obszar. Jeżeli którykolwiek przeciwnik wejdzie w tą granicę, notki uaktywniają się i eksplodują.


Harem no jutsu
Harem no jutsu to na dobrą sprawę rozwinięcie techniki Oiroke no jutsu, z tą jedną różnicą że używa się do niej klonów, które wraz z oryginałem zmieniają się w piękne gołe panie.


Hari Raien
Technika zarówno ofensywna jak i defensywna. Włosy twardnieją, i mogą się wydłużać, użytkownik techniki ma całkowite panowanie nad ich torem "lotu".


Ikkou Tabekake
Dość "dziwna" technika. Użytkownik jest w stanie schować w swoim ciele jakiś mały przedmiot poprzez włożenie go sobie przez jamę ustną. Technikę należy wykonywać ostrożnie, aby nie uszkodzić sobie któregoś z narządów.


Jouro Senbon
Technika wymaga dwóch rzeczy: parasolki i dużej ilości senbonów. Użytkownik wyrzuca parasolkę z senbonami ku górze, a ta w rotacji wypuszcza snebony. Technika bywa jednak obosieczna, gdyż wykonawca musi się gdzieś ukryć aby samemu nie zostać rannym. Justu idealne na dużą liczbę przeciwników.


Kawara Shuriken
Technika daje użytkownikowi możliwość wykorzystania małych przedmiotów(dachówek,rozbitego szkła, kamieni itp.) jako shurikenów. 


Konbi Henge no jutsu
Technika Henge dla dwóch osób/osoby i innej istoty. Technika może zostać w każdej chwili przerwana przez jedną z osób.


Kyoumeisen
Te Ninjutsu polega na wytworzeniu fal dźwiękowych. Technika pierwotnie stworzona przez Dosu lub Orochimaru. Dzięki chakrze użytkownika techniki, może ona dobrowolnie kierować strumieniami fal dźwiękowych. Fala może uderzyć w każdą część ciała. Jednak gdy fale trafią do ucha, uszkodzą bębenek, co zaburzy równowagę ciała. Gdy jednak trafi w inną część ciała, unieruchomi przeciwnika na jakiś czas. Powodem takiego a nie innego odruchu ciała jest 70% wody w ciele człowieka (Wymagana Rękawica Dźwięku)


Shihou Hapou Shuriken no Maki
Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon rzuca po 2-3 Shurikeny lub Kunai co daje niesamowite natarcie na przeciwnika (Zależne od ilości klonów)


Sanzengarasu no jutsu
Technika przywołująca kruki, jednak nie są one zwyczajne. Owe kruki są doskonale wyszkolone do pomocy użytkownikowi w walce, są w stanie silnie zranić przeciwnika a czasem nawet przyczynić się do jego śmierci. Ilość przywołanych kruków zależna jest od ilości chakry włożonej w tę technikę.


Soushouryu
Wykonawca stawia dwa zwoje po obu swoich stronach. Po złożeniu pieczęci zwoje rozwijają się, tworząc coś na wzór "smoków" . Dzięki temu użytkownik może korzystać z całego arsenału broni które są w zwojach.


Hikarakuyou
Technika w trakcie której użytkownik jest w stanie zmienić kwiatki w shurikeny. Justu jakże banalne w opisie, a jak trudne do ominięcia w praktyce gdy zmierza ku przeciwnikowi chmara "tnących kwiatów".


Nan Kaizou
Dość oryginalna technika, polegająca na zamianie własnego ciała w "gumę", co daje możliwość wydłużenia własnej osoby nawet do 5 metrów. Można dzięki niej unieruchomić przeciwnika oraz przy okazji połamać mu kości bądź udusić go.


Kumoshin no jutsu

Technika teleportacji nawet dla kilku osób, jednak ich ilość jest zależna od wagi i wzrostu, a najdalszy obszar w którym można się dzięki niej teleportować to granica mniej więcej 50 metrów.


Karasu Bunshin no jutsu
Wymagania: Niezbędna jest technika Sanzengarasu no jutsu do wykonania tej techniki.

Użytkownik tworzy klona, który różni się od zwykłego Kage bunshina tym że nie dzieli swojej chakry pomiędzy klonem a sobą, a przesyła mu ją poprzez wrony, dzięki czemu zużycie chakry jest mniejsze. Zarówno jak Kagebunshin może wykonywać techniki, jednak górny limit wytarzanych klonów w tym przypadku wynosi 2.


Kuchiyose no jutsu (wymagane: podpisany pakt)

Technika przywołania. Aby móc ją wykonać, trzeba najpierw podpisać pakt z danymi zwierzętami. Przed samym zaś przywołaniem należy złożyć odpowiednie pieczęcie, nadgryźć któryś z palców (bądź w przypadku wcześniejszego zranienia użyć krwi z rany) i naznaczyć krwią dłoń, po czym przyłożyć ją do rzeczy materialnej by przywołanie się dopełniło.


Gamayudan (wymagane: pakt z żabami)

Użytkownik tej techniki zmienia chakrę przygotowaną wewnątrz swojego ciała w olej, a następnie wypluwa duże jego ilości. Jeżeli olej dosięgnie przeciwnika, to oblepia go całego i uniemożliwia mu poruszanie się. Użycie technik żywiołu ognia, po zastosowaniu tej techniki powoduje, że cel natychmiast staje w płomieniach. Technikę Katon można zastąpić, także notką wybuchową



Kaeru Kaeru no jutsu (wymagane: pakt z żabami)

Jutsu polega na wywołaniu lęku lub strachu u kompanów przeciwnika. Po dotknięciu palcem czoła jednego z przeciwników "zamieniamy" go w żabę. Jeżeli przeciwnicy są miękcy "wyśpiewają" nam dane informacje. Jeżeli zaś są twardzi, oleją ich kompana (Patrz na Dosu, Zaku) 



Suna Kawarimi

Użytkownik wytwarza klona z piasku, z którym się później podmienia. Po podmianie użytkownik chowa się pod piaskiem (W anime użył tego Sasori oraz Gaara z takim samym efektem, obaj po technice wynurzyli się z ziemi. Gaara dotonu ani Sasori nie mieli, więc raczej tego nie wymaga.) Tylko dla shinobich z Kraju Wiatru.



Kanashibari no jutsu
(Dla ANBU!)

Jutsu, którego uczą się tylko członkowie ANBU. Formując chakrę w środkowym i wskazującym palcu, wysyłają oni falę chakry do systemu nerwowego. Osłabia i unieruchamia to przeciwnika na krótki okres czasu, co pozwala użytkownikowi na zadanie ostatecznego cięcia czy związać oponenta. Technika ta może być także użyta z daleka na wielu celach. Techniki nie można używać w walkach przeciwko real playerowi.


Oiroke: Onna no Ko Dōshi no Jutsu
(Wymagania: KBnJ/Karasu Bunshin/każdy inni materialny klon)

Technika wykorzystuje klona i Oiroke no Jutsu do stworzenia 2 nagich kobiet w ciekawej pozycji/ciekawym uścisku.


Oiroke: Otoko no Ko Dōshi no Jutsu
(Wymagania: KBnJ/Karasu Bunshin/każdy inni materialny klon)

Technika podobna do Oiroke: Onna no Ko Dōshi no Jutsu, ale wykorzystuje się 2 nagich chłopców w ciekawej pozycji/ciekawym uścisku.


Shikomishindan
Shinobi poprzez skupienie w  ustach chakry i wydmuchnięcie jej, formuje je w igły chakry, które są w praktyce nie do wykrycia w czasie szybkiego lotu, lecz oberwanie nimi kończy się tak samo jak ukłucie normalnego senbona. Maksymalna liczba użyć to 3, w czasie jednej serii.



Soushuuha
Za pomocą swojej chakry po rzucie wykonujący może dobrowolnie kierować torem lotu kunaiów. Bardzo przydatna technika.


Sen'eijashu
Przydatna technika węży. Z rękawa wypuszczamy od 3 do 6 węży. Dzięki temu możemy łatwiej dosięgnąć wroga, lub go zatruć gdyż węże te mają w sobie truciznę.


Shadōrōpu no Jutsu
Użytkownik wraz z towarzyszem bądź klonem po przyłożeniu ręki do podłoża są w stanie stworzyć czarną linę która sama zwiąże przeciwnika uniemożliwiając mu tym samym jakikolwiek ruch (siła techniki zależy od ilości osób i włożonej w nią chakrę).


Hyakkaryōran
Użytkownik dzięki tej technice wytwarza i wypuszcza ze swojego rękawa dziesiątki kwiatów które otaczają przeciwnika. Można się w nich skryć i zadawać przeciwnikowi ciosy z różnych stron (mimo iż częściowo nie widzi się użytkownika techniki to można zlokalizować go np. po zapachu i wtedy zaatakować). Jutsu to ma znacznie lepszy efekt gdy zostanie połączone z Gokan Sakusō (Iryo).


Techniki Rangi B



Rashoumon

Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią.


Chakra no Gaihi

Technika wymagająca sporych zasobów chakry, zarówno defensywa i ofensywna. Kumulujemy sporą ilość chakry, która rozkłada się na całej powierzchni naszego ciała, przez co wzrasta nasza defensywa. Po dezaktywowaniu techniki rozchodzi się od nas fala uderzeniowa, to akurat część ofensywa.   


Gama Daira Kage Ayatsuri no jutsu

Technika polega na ukryciu się w cieniu przeciwnika, poprzez to można go kontrolować. Minusem tej techniki jest fakt, że podczas przejęcia kontroli nad ciałem przeciwnika nie możemy używać żadnych technik.


Hari Jizou

Technika polega na zmienieniu swoich włosów za pomocą chakry,aby zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Przy okazji włosy znacznie się wydłużają, przynajmniej na tyle by zakryć całe nasze ciało. Zdecydowanie defensywne jutsu.


Ranji Shigumi no jutsu

Technika polega na wydłużeniu swoich włosów, po czym zaatakowaniu nimi przeciwnika. Gdy użytkownik złapie ofiarę we włosy, tworzą się kolce, przebijają one złapanego. Można powiedzieć, że jest to ulepszona wersja Hari Jizou


Hari Jigoku

Technika stosowana przez Jirayie. Użytkownik wystrzeliwuje swoje włosy jak senbony. Słabsza wersja Senpou: Kebari Senbon. Wadą techniki jest mniejsza prędkość niż w przypadku jej mocniejszej siostry więc najpierw ważne jest unieruchomienie przeciwnika przed użyciem jutsu.


Hitei Mushou

Po wykonaniu pojedynczej pieczęci przykładamy jedną rękę do ust po czym wystrzeliwujemy z niej tysiące małych igieł, technika nie jest śmiertelna aczkolwiek może spowodować spore obrażenia.


Shoushagan no jutsu

Technikę można zaliczyć do szpiegowskich. Dzięki tej technice możemy założyć na swoją, twarz ofiary. W każdym momencie można ją zdjąć. Ofiara umiera po wykonaniu techniki.


Sougu Tensakai
(wymagane: zwój i sporo broni w nim zapieczętowanych)

Bardzo trudna technika do zablokowania. Użytkownik wyrzuca zwój z zapieczętowaną w nim bronią nad głowę przeciwnika, jakieś 10 metrów nad niego. Po wypowiedzeniu nazwy techniki przez wykonującego, zaczyna się spektakl. Ze zwoju zaczyna spadać grad przeróżnej brody. Przeciwnik praktycznie nie ma gdzie uciec. Są sposoby na unik, ale rozwikłanie zagadki zostawiam wam, użytkownicy


Gyaku Kuchiyose no jutsu
Wymagane: pakt ze zwierzętami, znajomość Kuchiyose no jutsu

Technika odwrotna do techniki przywołania. Jutsu to pozwala dla summonowi przyzwać osobę, która ma z nim pakt.


Jintai Kuchiyose

Przydatna, nietrudna technika. Shinobi używający techniki jest w stanie sprowadzić do siebie objętą kontraktem osobę. W chwili zakończenia sekwencji pieczęci, osoba przywoływana odczuwa coś na wzór impulsu mentalnego, który powiadamia ją o tym, iż jest wzywana. Sprowadzana osoba może odmówić przeniesienia, co sprawia, iż Ninja ją wzywający nie ponosi żadnych kosztów Chakry. Raz przywołany osobnik nie może być z powrotem odesłany.


Kuchiyose: Gamamise no jutsu
(wymagane: pakt z żabami)

Przywołujemy żabę o średnim rozmiarze mającą możliwość rozszerzenia i transmutowania swojego ciała w budynek(wybór dowolny-max. 1 piętrowy*). Dzięki temu możemy nie tylko znaleźć miejsce do noclegu ale dobry ninja znajdzie zastosowanie np. uwięzienie wroga w żołądku żaby. Ucieczka z tej techniki nie jest łatwa, bo tylko gdy wykonawca sobie zażyczy ściany, a raczej wszystko wewnątrz zmienia się w żołądek żaby. Summon może w każdej chwili zmenic się w swoją pierwotną formę. Wnętrze żaby możemy dowolnie kontrolować.


Kuchiyose: Kirikiri Mai
(wymagane: pakt z łasicami)

Technika polega na przyzwaniu dużej łasicy. Łasica z pomocą kosy z dużą prędkością pędzi przed siebie tworząc ogromne zniszczenia przy pomocy huraganu. Wycięcie lasu, zniszczenie budynku lub przecięcie osoby w pół nie jest dla niej problemem.


Kuchiyose: Tsuiga no jutsu
(wymagane: pakt z psami)

Jest ona odłamem Kuchiyose no Jutsu. Przy kombinacji kilku pięczeci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne ze względu na swój węch, kiedy wzrok zawodzi.


Gamagakure no jutsu
(wymagane: pakt z żabami)

Wykonujący technikę przywołuje żabę nurkującą. Użytkownik wykonujący wchodzi do żołądka żaby. Technika ma wiele pozytywnych właściwości, gdy przeciwnicy znajdują się w obozie na wyspie itp. Ma jednak swoje ograniczenie. Może tylko nurkować na czystych wodach do 200 metrów. W żołądku znajduje się specjalna bariera całkowicie uniemożliwiająca przeciwnikom wytropienia nas.   


Shishi Enjin

Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.


Bodi en Hoo

Użytkownik znika z pola widzenia. W przeciwieństwie do Flicker Technique, użytkownik odchodzi powoli, jakby jego ciało jest wchłaniana lub spalone przez płomień. Maksymalny zasięg to 400metrów. Trzeba brać jednak pod uwagę, iż znikanie jest naprawdę powolne i nawet na randze S nie trwa na tyle krótko by unikać nim jakichkolwiek ataków.


Hiru Banshō Bōka no Jutsu

Technika polega na połączeniu się z przedmiotem. Można wejść normalnie w ściane, w ziemię itp.


Hien

Technika polega na przelaniu chakry elementarnej do broni, przez co zyskuje ona dodatkowe właściwości:
Fuuton: Najlepsza z możliwości, chakra która wiruje więc zaostrza broń oraz ją przedłuża, lecz tego nie widać oraz przy rzucie jest zdolne przebić drzewo czy skałę.
Raiton: Powoduje wdrożenie elektryczności w broń, przez co staje się ona ostrzejsza.
Katon: Broń zyskuje dodatkowe stopnie 'C, przez co każdy kontakt z nią powoduje spore poparzenia.
Doton: Broń otrzymuje właściwości utwardzające ją, co powoduje, że atak zwykłym kunaiem kończy się jak atak kamieniem (większa siła i twardość)
Suiton: Ostrze wydłuża się o kilkanaście centymetrów dzięki wirującej wodzie na nim. Zadaje dodatkowe obrażenia, a siłą jest w stanie przebić nawet drzewo.


Sensame no jutsu
Wymagane: talent Nin/x or Iryo/nin

Technika używana przez shinobi w celu wykrycia czyjejś chakry Używając tego jutsu, ninja potrafi dokładnie oszacować liczbę przeciwników na sporym obszarze, ich ogólny poziom chakry, a także skąd i kiedy nadciągają oraz z łatwością śledzić cele. Jedyną czynnością którą musi zrobić jest przyłożenie dłoni do ziemi.


Kagura Shingan
Wymagane: um. wrodzona Sacchi

Ta umiejętność jest zaawansowaną wersją zdolności sensorów. Pozwala ona na znalezienie, wyczuwanie i tropienie jednostek (nawet w grupach) przez ich personalny przepływ i oryginalność chakry na ogromnych obszarach, w przeciwieństwie do standardowej wersji stosowanej przez shinobi typu Ninjutsu. Staje się tak przez zamknięcie oczu i otworzenie wewnętrznego oka umysłowego. Dodatkowo ta umiejętność pozwala wykryć, czy osoba mówi prawdę czy kłamie, oraz wykrycie możliwości bycia w genjutsu. Skupiając się na jednej tylko osobie tropienie jest tak wyborne, że odwzorcuje ruchy przeciwnika z najmniejszymi detalami. Specjalna technika także pozwalająca na znalezienie danej osoby w tłumie.


Ukojizai no jutsu

Wspaniałe jutsu, które za pomocą chakry użytkownika tworzy chmury deszczowe, a następnie sam deszcz. Jego rozmiar zależy jedynie od kontroli i zasobów chakry jego twórcy. Dzięki niemu jutsu można wyczuć każdą osobę w wiosce, która nie jest jej mieszkańcem i wyróżnia się chakrą. Użytkownik wie o tym pierwszy. Same opady ustają dopiero na znak użytkownika, kiedy sobie tego zażyczy. Dzięki temu może on kontrolować poczynania w wiosce, gdy wyjdzie po za nią.


Kao Utsushi no Jutsu
(wymagane: Maska Mimiki)

Użytkownik wygląda jak osoba której aparycje skopiował. Rodzina skopiowanej osoby nie jest w stanie rozróżnić osoby skopiowanej nawet po zapachu. Mimo skopiowania wyglądu nie można używać umiejętności i technik osoby skopiowanej. Do wykonania techniki potrzebna jest specjalna maska a sama technika trwa kilka dni. Osoba kopiowana nie umiera.


Kagonome
(Wymagane: Stalowe Żyłki, 20 metrów)

Technika pozwalająca użytkownikowi na utworzenie potężnej bariery ochronnej z metalowych nici. Jutsu jest w stanie wytrzymać większość ruchów Taijutsu. Ponadto użytkownik jest w stanie z łatwością  zmienić kształt bariery na łańcuchy krępujące ruchy.



Kekkai: Gama Hyōrō
(wymagane: pakt z żabami)

Użytkownik przywołuje „Żabę Tykwę” (Hyoutan Gama), która żyje w górach Myouboku, następnie przeciwnika trzeba zaciągnąć do jej żołądka. Istnieje tam przestrzeń odgrodzona barierą, która jest kompletnie odizolowana od świata zewnętrznego. Możliwym jest także wepchnięcie celu do „jeziora kwasu” i rozpuszczenie. Na każde żądanie użytkownika możliwe jest wejście i wyjście z bariery.


Kuchiyose: Yata Kuzushi no jutsu
(wymagane: przywołanie dużego summon'a)

Rodzaj techniki przywołania. Dzięki tej technice można przywołać danego summona w dane miejsce, miażdżąc wszystko pod spodem.


Sen'ei Tajashu
Lepsza wersja Sen'eijashu. Tutaj z rękawa wypuszczamy od kilkunastu, a nawet do kilkudziesięciu węży, zależy to od posiadanej Chakry używającego. Technika ma duży zasięg, więc trudno jej uniknąć. Jad węży jest bardzo trujący.


Chakra Kyūin Jutsu
Technika pozwalająca użytkownikowi wysysać chakrę przeciwnikowi, jest ona możliwa poprzez kontakt fizyczny bądź przez medium do którego chakra może zostać połączona np. Kekai Dorou Doumu (doton). Warto jednak zauważyć że nie można wchłonąć chakry Jinchūriki (ponieważ tylko host Bijuu jest przyzwyczajony do jego chakry), oraz nie można wyssać więcej niż możemy (będąc np. chuninem nie wyssiemy całej chakry Jonina).


Mugen Hōyō
Specjalna bariera która odbiera przeciwnikowi jego własną chakrę, osoby które posiadają tak zwane ,,wspomagacze" są w stanie przełamać jutsu (przeciwnik musi stać w miejscu/być unieruchomiony inaczej technika nie poskutkuje).


Hootai o Sakugen
(Wymagane: Bandaże)

Technika pozwalająca na kontrolę posiadanych przez użytkownika bandaży. Można jest wydłużać i utwardzać do twardości żelaza, zaś maksymalny zasięg jutsu to 50 metrów.



Techniki Rangi A




Rasengan

Zaawansowane justu, wymagające kontroli nad kształtem chakry. Do wykonania techniki nie są potrzebne jednak żadne pieczęcie! Użytkownik wytwarza w ręku wir chakry, który po zetknięciu z dowolną powierzchnią rozrywa ją na strzępy. Tylko unikatowe najtwardsze w świecie shinobi surowce są w stanie stawić jej "jakiś" opór.


Oodama Rasengan

Ulepszona wersja zwykłego Rasengana. Różni się od niego tylko większą ilością wkładanej w technikę chakry oraz zwiększoną prędkością rotacyjną. Bezpośrednie przyjęcie na siebie Oodama Rasengana w większości przypadków kończy się śmiercią.


Yoko Rasengan
(wymagane: Bijuu)

Jinchuuriki tworzy Rasengana a następnie używa powłoki, którą daje mu bijuu i dodaje z niej chakrę do Rasengana. O wiele silniejsze jutsu od zwykłego Rasengana.


Tatsumaki Rasengan
(wymagane: Bijuu/Cursed Seal)

Rasengan stworzony z chakry z chakry Bijuu/Crused Seal. Jest to technika o wiele silniejsza od "zwykłego" Rasengan. Chakra zaczyna wirować wokół użytkownika. Możemy tą chakre skompresować do Rasengana


Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon

Ta technika polega na przywołaniu wielkich trzech bram Rashumon'a jest to najpotężniejsza technika defensywna. Tylko naprawdę ogromna moc dysponowana przez jinchuuriki jest zdolna przebić się przez bramy.


Shuriken Kage Bunshin no jutsu

Technika pozwalająca na zwiększenie ilości rzuconych shuriken, poprzez złożenie pieczęci tygrysa te zaczną się kopiować tudzież mnożyć, dzięki niej można sporo zaoszczędzić na shurikenach.


Hyakkasaihou

Ostateczna wariacja technik kwiatów. Po ścięciu dużej ilości kwiatów wznoszą się one do góry i spadają jako bomby w dany obszar.


Meisai Gakure no jutsu

Justu kamuflażu. Polega ona na całkowitym stopieniu się barwami z otoczeniem,krócej mówiąc na staniu się przezroczystym. Technika znakomita do ataków z zaskoczenia, misji skrytobójczych i szpiegowskich.


Gentoushin no jutsu

Za pomocą tej techniki tworzą projekcje holograficzne własnej osoby, technika używana wyłącznie przez członków Akatsuki.


Kekkai: Tengai Houjin

Wykonując technikę, użytkownik tworzy wokół siebie pole, które może wykryć każdą istotę znajdującą się w nim. Pole można rozszerzyć, jeżeli wykonujący posiada wystarczającą ilość chakry


Bakuretsu Kage Bunshin no jutsu

Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.


Chakurayokuatsu no jutsu
Wymagania: Talent Nin/x albo Iryo/nin

Umiejętność ta pozwala użytkownikowi na  całkowite stłumienie jego chakry do momentu, gdy jest ona niewykrywalna dla innych ninja. Dzięki niej jest niemożliwe, albo co najwyżej bardzo trudne, wytropienie użytkownika nawet dla doświadczonych sensor-type shinobi. Wadą tej techniki jest to, że od momentu stłumienia chakry użytkownik jest niezdolny do korzystania z technik ninjutsu, genjutsu i innych bazujących na chakrze.


Kuuchuufuyou no jutsu
Wymagane: talent Nin/x albo Iryo/nin

Technika ta pozwala użytkownikowi lewitować, zaś czas unoszenia się nad ziemią zależna jest od naszej chakry.


Sennou Sousa no jutsu

Zaawansowana technika ninjutsu używana przez Sasoriego bo blokowania pamięci swoich szpiegów o sobie samym, tak, że żadne podejrzenie nie mogło pójść na niego samego. Użytkownik może dezaktywować jutsu z każdej lokacji, przywracając pamięć ofiar i znowu robić z nich swoich niewolników. Zaawansowani medycy czy użytkownicy Ninjutsu mogą z łatwością znieść tą pieczęć.


Kyōmen Shūja no Jutsu
(Wymagane: Gofuu Kekkai)

Kopiująca pułapka ukryta za „barierą pięciu pieczęci”. Ta technika uruchamia się bezpośrednio po zerwaniu pieczęci z napisem „zakazane”. Pojawia się wtedy duplikat osoby zrywającej i atakuje znienacka. Posiada on wygląd, umiejętności bojowe i inne cechy oryginału. Kopia ma stałą ilość chakry, co sprawia, że długotrwała walka z nią jest wyjątkowo trudna. Żeby uwolnić się z tej techniki, osoba skopiowana, musi się rozwinąć i stać się silniejsza niż w chwili zrywania pieczęci.


Kage Kagami Shinten no Hou

Kage Kagami Shinten no Hou jest to technika Ninjutsu pochodząca z demonicznego kraju. Użytkownik rysuje na ziemi specjalny krąg i staje na środku. Następnie składa odpowiednie pieczęci po czym jego ciało zostaje obwinięte białymi szarfami. Gdy szarfy opadną użytkownik wygląda jak osoba w którą chciał się zamienić. Każda cecha fizyczna zmienia się, umysł jednak pozostaje ten sam, identycznie jak głos. Transformacja jest stała i nie można jej odwrócić, ale w ten sposób można zmienić nawet płeć.


Tōmegane no Jutsu

Dzięki tej technice możemy obserwować teren, osoby z kryształowej kuli w promieniu 10km.


Ninpo: Gamaguchi Shibari
(wymagane: pakt z żabami, High Jonin)

Ta technika wymaga pakty z żabami, dzięki niej wnętrze budynku czyli ściany, sufit i podłoga zamieniają się w żołądek żaby. ściany po uszkodzeniu regenerują się, a dodatkowo można je dowolnie kontrolować.


Ninpo: Gamabuchi Oshikorosu
(wymagane: pakt z żabami, Gyaku Kuchiyose, High Jonin)

Technika podobna do Gamaguchi Shibari, ale niezupełnie. Polega ona na odwrotnym przywołaniu najbliższych przeciwników i siebie prosto do żołądka Myōbokuzan: Iwayado, zmieniając całkowicie pole walki, na swoją korzyść. Izoluje przeciwnika, odcinając od kamratów, a także kompletnie unieruchamiając, by zmiażdżyć go na śmierć przy pomocy mięśni.


Baindo Kaerukuchi

Jest to najsilniejsze defensywne jutsu paktu żab. Użytkownik przywołuje najmocniejszy fragment żołądka wielkiej ropuchy (Gamaguchi shibari) jako schron. Technika jest wstanie przeciwstawić się najsilniejszym atakom.



Kirisame
Wymagane: członek ANBU

Użytkownik po złożeniu pieczęci jedną ręką powoduje tymczasowy deszcz na terenie walki, który zżera/absorbuje jakąkolwiek chakrę, która została użyta do technik. Wraz z kontaktem z deszczem w trakcie tury wszystkie techniki przeciwnika znikają, od tych najsłabszych, po te najsilniejsze.


Hakai Kekkaiteki
Wymagane: 4 shinobi

Do wykonania tej techniki są potrzebne 4 osoby (nie mogą być to klony). Użytkownicy tworzą barierę w kształcie trójkąta. Bariera eksploduje a wszystko co się w niej znajdywało zostaje zniszczone.



Tajū Mugen Hōyō
Wymagane: 4 Shinobi

Silniejsza wersja Mugen Hōyō, cztery osoby (nie klony) po odpowiednim ustawieniu są w stanie nałożyć barierę która odpycha i uniemożliwia przeciwnikowi ucieczkę przed wyssaniem jego chakry (technika może zostać przełamana przez Jinchūriki gdy ci będą mieli wsparcie od swoich Bijuu).


Kuchiyose: Aian Meiden

Jest to technika, która przywołuje olbrzymią metalową trumnę w kształcie kota. Jest w stanie uwięzić dużego Summona doprowadzając go do śmierci bowiem wewnątrz tej trumny znajdują się metalowe kolce. Cała trumna dodatkowo jest obwiązywana łańcuchami.


Kuchiyose: Gōmon Heya
(Wymagane: członek ANBU)

Technika polega na przyzwaniu żelaznej klatki wokół siebie i przeciwnika. Po pierwsze, wróg jest obezwładniany przez kilka łańcuchów, a następnie pojawia się klatka. Na końcu spada duży posąg na klatkę i uszczelnienia ją. Wewnątrz klatki, użytkownik tego jutsu może uciskać i torturować przeciwnika za pomocą przewodów żelaza owinięty wokół jego ciała. Może zwiększać siłę ucisku za pomocą własnej chakry i  kilku narzędzi do kontroli.


Techniki Rangi S



Kekkaimon Gofuu Jutsu: Hachimon Heijou

Przed stopami użytkownika musi znajdować się dokładny rysunek wioski, lub innego celu. Następnie wykonuje on bardzo dużo pieczęci, a na sam koniec przykłada się obie ręce do rysunku. Z czterech stron wioski pojawiają się cztery olbrzymie posągi. Gdy osiągną już odpowiednią wysokość wytwarzają barierę wokół naznaczonego terenu. Może przez nią przejść tylko osoba wykonująca tą technikę i jej towarzysze.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.admlazarski.pun.pl www.loda.pun.pl www.ometinie.pun.pl www.bezdechowcy.pun.pl www.narutofaans.pun.pl