Mędrcy Sześciu Ścieżek


#1 2010-06-12 19:39:05

Shokubutsu Mekeshi

Administrator/Nukenin C

Zarejestrowany: 2010-06-09
Posty: 51
Punktów :   

Klan Uchiha

Mangekyou Sharingan to niesamowicie silne rozwinięcie standardowego Dojutsu klanu Uchiha. Jednak jest on tak samo niebezpieczny dla przeciwnika jak i dla użytkownika. Ponad to, nawet jednorazowe użycie go w walce osłabia. Poniżej przedstawiam opis użyć MSa, co się dzieje po którymś użyciu każdego z jutsu tego KG:

Amaterasu:
Kosz chakry - 12% na użycie techniki,

1. Brak objawów
2. Użycie drugie, krwawienie z oka
3. Trzecie użycie powoduje lekki ból głowy, mocniejsze krwawienie z oka.
4. Czwarte użycie powoduje dość mocny ból głowy, lekkie zawroty.
5. Mocny ból glowy, pogłębienie się zawrotów głowy, problemy ze skupieniem.
6. Limit użyć w ciągu dnia, poważne zawroty głowy, trudność ze skupieniem się na
przeciwniku.

Enton Kagutsuchi:
Kosz chakry - 15% na użycie techniki.

1. Brak objawów
2. Lekkie krwawienie z oka
3. Dość mocne krwawienie z oka, lekki ból głowy
4. Mocny ból głowy, kłopoty z koncentracją
5. Limit użyć, kłopoty z skupieniem się i bardzo mocny ból głowy

Tsukuyomi:
Koszt chakry - 10% na użycie techniki
Brak objawów podczas użytkowania, wyjątkiem jest przełamanie Genjutsu które sprawia że wykonujący technikę wpada w lekkie halucynacje, lekki ból glowy.

Kamui:
Kosz chakry - 15% na użycie techniki

1. Brak objawów, zużycie chakry // Ból głowy, lekkie zawroty
2. Ból głowy  // Mocny ból głowy, kłopoty z koncentracją, krawienie z oka.
3. Mocny ból glowy, zamroczenie // Limit użyć, ogólne kłopoty z koncentracją i skupieniem, poważny ból głowy
4. Kłopoty z koncentracją, bardzo mocny ból głowy, mocne zamroczenie
5. Limit użyć, krwawi nam oko, mocny ból i kłopoty z koncentracją, skupieniem się

Susanoo:

Koszt chakry - 10% na przywołanie, 5% na utrzymanie przez każdą turę. Przywołanie formy polowicznej - 5%, utrzymanie 2%.

1. Brak objawów
2. Brak objawów
3. Lekki ból odczuwalny w mięśniach
4. Lekki ból odczuwany w całym ciele
5. Mocny ból udczowany w całym organizmie
6. Bardzo mocny ból odczuwany w całym ciele, problemy ze skupieniem.
7. Boli nas doslownie każda komórka naszego ciała, powazne problemy z koncentracją i nadużyciem techniki, prawdopodobny szpital.
8. Śmierć postaci
_________________________________________________________________________________________
Aktywowanie Mangekyou Sharingan nie szkodzi oczom. Na skraj ślepoty Uchihe spychają używane przez niego techniki Kalejdoskopu. Każdy Uchiha po aktywowaniu Oka posiada jego punktowy stan zdrowia 75/75 i wraz z używaniem technik te punkty traci. Jak to wygląda...

Tsykuyomi - 1pkt
Ketamou Gensou - 1pkt
Enton Kagutsuchi: - 1pkt
Gaszenie czarnego ognia - 1pkt
Amaterasu - 2pkt
Kamui - 2pkt
Amaterasu no Tate - 3pkt (połaczenie susanoo 20% i Amaterasu)
Jednak Susanoo jako że posiada wiele wersji posiada własną rozpiskę punktową:
Level 1 - 20% - 1 Punkt
Level 2 - 40% - 2 Punkty
Level 3 - 50 % 2 Punkty
Level4 - 70 % - 3 Punkty
Level 5 - 90 % - 4 Punkty
Level 6 - 100 % - 5 Punktów
Potrzymanie Susano kosztuje tyle samo pkt co jego aktywacja... !

Użycie MS:

75-50: Brak objawów
49-35: Obraz jest trochę nieostry, ale użytkownik MS jest w stanie walczyć normalnie.
34-15: Wzrok słabnie, a zasięg wzroku jest ograniczony do 100m. Obraz rozmazany powyżej 60m. Lekkie problemy z przewidzeniem niektórych ruchów.
14-1: Mocne osłabienie wzroku. Zasięg widzenia maleje do 50 metrów. Obraz powyżej 10 metrów dystansu jest rozmazany. Spore problemy z przewidzeniem ruchów przeciwnika.
0: Ostateczne użycie. Po wyłączeniu MS osoba ślepnie.

Każdy Uchiha winien dodać rozpiskę koło MS: Prawe oko 75/75, Lewe oko 75/75
Siła oczu przeszczepowca 75/75  zgodnie z zdrowiem pojedynczego oka

Techniki osłabiające oko od Ninjutsu:

Amaterasu
Kamui

Techniki osłabiające oko od Genjutsu:

Enton Kagutsuchi
Ketamou Gensou
Tsukuyomi
Gaszenie czarnego ognia

Techniki osłabiające oboje oczu na raz:

Amaterasu no Tate
Susanoo

Sharingan (klan Uchiha)
-przy randze S można pozwolić sobie na Sharingana który prawie zawsze tli się w oczach i nie stanowi to obciążenia (wyjątek przeszczepowcy)

Sharingan a widzenie przez ścianę itp...
- musi się dobrze przyjrzeć w miejsce w które patrzy by to zobaczyć (na przykładzie itachiego nie widzącego przez sufit sasuke kompletnie... póki się bardziej nie przyjrzał czyli wtedy gdy "ciało" saskacza się rozpłynęło to nie wiedział że sasek zrobił wężowe kawarimi...)
- po użyciach ms'a gdy wzrok jest osłabiony widzi się jeszcze gorzej przez te ściany... (sasuke widział itachiego i nawalał go katonami, a itachi nie nadążał robić uników nie widząc gdzie dokładnie katony lecą)
- jedyne co widzi to kolor chakry (to powiedział sasuke w walce z deidarą)
- nie widzi na 2 łzach wcale (walka z oboro)
- widzi przez ściany na niewielkie dystanse (nie mam linka, lecz gdy pokazywali jak sasuke pierwszy raz współpracował z karin, to nie był w stanie zobaczyć ludzi do o koła przez drzewa mimo że znajdowali się po około 30m od niego, karin mu musiała w tym pomagać)




I poziom Sharingana (dwie łezki)

Pierwszy poziom Doujutsu Uchiha. Charakteryzuje się tym, że posiada dwie łezki naprzeciw siebie. Jest najsłabszym Sharinganem, pozwala jednak w pewnym stopniu przewidywać ruchy przeciwnika, oraz kopiować techniki. Każdy przedstawiciel klanu dostaje go na początek. Możemy kopiować techniki Taijutsu (technika nie może, przewyższać naszej rangi technik!) Pozwala dostrzegać zjawiska niedostrzegane normalnym okiem np: przepływ chakry lub przedmioty poruszające się z dużą prędkością. Aby go aktywować trzeba mieć rangę Gennina.


II poziom Sharingana (trzy łezki)

Podstawowa wersja Doujutsu, która charakteryzuje się dodatkowa, trzecią łezką. Po pewnym czasie przedstawiciel klanu doznaje dziwnego uczucia. Jego Sharingan wchodzi na kolejny poziom - możemy kopiować techniki, Taijutsu, Genjutsu oraz większość Ninjutsu (ograniczenia to techniki KG/Hijutsu oraz te, które zabrania nam ranga oraz administrator. (technika nie może przewyższać naszej rangi technik). Ponadto ten poziom Sharingana pozwala wniknąć do wnętrza Jinchuuriki i zapobiec użyciu demona przez Jinchuuriki poprzez rozproszenie demonicznej chakry. Techniki można użyć przed aktywowaniem demona przez Jinchuuriki i dotyczy tylko Jinchuuriki Kyuubiego! Aby go aktywować trzeba mieć rangę Tokubetsu Jounina.


Mangekyou Sharingan

Legendarny wręcz Sharingan, aktywowany przez niewielu. Przybiera on kształt indywidualny dla każdego Uchiha. Pozwala również na używanie bardzo potężnych technik, takich jak Kamui, Susanoo, Amaterasu czy Tsukuyomi. Ponadto jest w stanie rozproszyć płomienie Amaterasu zupełnie niwelując technikę. Jednak tak wielka moc nie przychodzi za darmo, posiadacz Mangekyo Sharingana w miarę używania jego mocy traci wzroka a jego moc powoli zostaje pieczętowana (patrz, Konsekwencje MS). Im dłużej i częściej używamy Mangekyou Sharingana, tym szybciej traci swoją moc. W efekcie, przedawkowanie skutkuje utratą wzroku. By zdobyć ową moc, musimy spełnić jeden warunek. Świadomie należy zabić najbliższą nam osobę (osobę z którą wykonaliśmy co najmniej 3 misje razem). Aby go aktywować trzeba mieć rangę Jounina.


Eternal Mangekyou Sharingan
(trzeba posiadać zgodę wszystkich adminów)

Dotychczas najpotężniejsza forma Sharingana jaką udało nam się poznać. W dziejach całego klanu zdobyła go zaledwie jedna osoba. By posiąść jego moc, należy być uprzednio w posiadaniu Mangekyou Sharingana oraz Mangekyou innego Uchiha. Po aplikacji Mangekyou do naszego ciała, łączy się on z naszym Sharinganem zaczynając działać jak filtr dla technik. Dzięki temu możemy bez ograniczeń używać technik które normalnie doprowadziłyby nas do ślepoty. Jeżeli przed tym nasz Mangekyou stracił światło, ten zabieg całkowicie leczy nasz wzrok. Ponadto, Sharingan ten pozwala nam na kontrolę niemal każdego bijuu (oprócz Jinchhuriki, które opanowały swojego demona). Aby go aktywować trzeba mieć rangę Sage/Kage. Trzeba wydłubać oczy z innym MS-em bliskiej osobie z klanu i wszczepić sobie.
(zakazane, dostępne dopiero od momentu poznania jego prawdziwych i pełnych mocy)


Adnotacja dla posiadaczy Mangekyo Sharingana
Każdy posiadacz Mangekyo Sharingana będzie musiał się zdecydować, które oko odpowiada za używanie Ninjutsu a które za używanie Genjutsu. Przykładowo:

Lewe Oko, Tsukuyomi
Prawe Oko, Amaterasu



















Techniki Rangi D




Saiminjutsu

Technika polega na wyprowadzeniu przeciwnika z równowagi Następnie sugerujemy mu jakąś technikę, lecz po chwili wykonujemy ją wcześniej i pokonujemy przeciwnika.


Techniki Rangi C



Seppaku no Jutsu

Wysyłamy silny wstrząs psychiczny do mózgu naszego przeciwnika. Podpowiadając mu jakąś sugestię po przez wysłanie do niego impulsu możemy go przestraszyć i zdekoncentrować.


Sharingan Soufuusha Sannotachi

Technika klanowa klanu Uchiha. Wyrzucamy trzy Windmill Shurikeny do których przymocowana jest linka, w locie sterujemy nią na wszystkie strony. Linka zatacza łuki, jednym pociągnięciem ręki możemy naszą ofiarę przypilić do jakiegoś obiektu. Nasz wróg nie ma się jak ruszać.


Techniki Rangi B



Kasegui no Jutsu
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)
(dostępne tylko w wypadku technik mających wdarcie się do umysłu użytkownika lub przejęcia ciała, potrzebna świadomość że ktoś używa tego)

Technika która zapobiega przejęciu umysłu oraz ciała przez innego shinobi, można powiedzieć że zabezpiecza ona członka klanu Uchiha przed takimi technikami jak Fushi Tensei, Shintenshin no Jutsu czy Sennou Sousa no jutsu. Dodatkowo osoba która chciała użyć na nas któregoś z tych jutsu zostaja poddana cierpieniu fizycznemu po wpadnięciu w to Genjutsu.


Sharingan Suimin Hyoushi
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)

Technika ta pozwala na uśpienie przeciwnika poprzez sam kontakt wzrokowy. Używając sharingana sprawiamy że przeciwnik w bardzo krótkim czasie zapada w głęboki sen. Działa na wszystkich patrzących w oczy.


Techniki Rangi A



Magen: Kyouten Chiten
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)

Technika to pozwala na całkowite odwrócenie Genjutsu które zostało w nas skierowane. Poprzez użycie Sharingana lv2 jesteśmy w stanie przejrzeć przez Genjutsu i odwrócić jego efekty wprost do osoby która użyła techniki na nas.


Utakata
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)

Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także nie widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć. Aby wróg wpadł w Genjutsu musi spojrzeć się na nasz palec.


Techniki Rangi S



Sekenzousha
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)

Iluzja więzi ofiarę w ciemnej, pustej przestrzeni gdzie ich ciało jest wykonane z papieru, który pali się od stóp do głów gdy użytkownik patrzy. Zamiarem tego jutsu jest użycie wizji w celu zredukowania jej/jego zręczność, dla ofiary czyni to walkę trudniejszą, tak samo jak i wykonywanie pieczęci jest trudniejsze (trwa wolniej).


Seisouren
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)

Jest to technika Genjutsu najwyższej klasy. Polega na kontroli umysłu i postępowania innej osoby. Genjutsu jest tak potężne, że osoba która w nie wpadnie może nawet nie zdawać sobie sprawy z bycia kontrolowaną. Nie jest nawet wymagany kontakt wzrokowy. Jednocześnie można kontrolować maksymalnie jedną osobę. Techniki nie można stosować w walkach Player vs Player!


Izanagi(technika trwa dwa posty)
(Tylko dla posiadaczy Sharingana lv2)

Technika, dzięki której użytkownik staje się nieśmiertelny. Zamienia jakiekolwiek obrażenia, czy nawet śmierć użytkownika w zwykłą iluzję. Ilekroć użytkownik otrzymuje śmiertelny uraz, jego ciało bez szwanku pojawia się po 2 sekundach w odległości maksimum 20 metrów od miejsca "śmierci". Mimo, iż obrażenia otrzymywane przez użytkownika są iluzją to ataki, które sam wykonuje są realne. Oko osoby która użyła Izanagi przestaje funkcjonować i zostaje zamknięte na wieki. Oto cena jaką trzeba zapłacić za oszukanie śmierci.



Wymagany Mangekyo Sharingan

Amaterasu

Jutsu znane także po nazwą "Bogini Słońca" Jest to najsilniejszy atak ninjutsu jakim dysponuje Mangekyo Sharingan, wszystko co znajduje się w zasięgu wzroku użytkownika tej techniki w ułamku staje w płomieniach które płoną przez 7 dni i 7 nocy. Techniki tej nie sposób ugasić, wszelkiego rodzaju ataki Suiton kończą się fiaskiem. Jedyną osobą która potrafi zniwelować technikę jest jej wykonawca lub inna osoba władająca Mangekyo Sharinganem.


Enton Kagutsuchi

Nazwane tak po Shinto, Bogu ognia. Technika ta manipuluje kształem nieprzeniknionych płomieni amaterasu tworząc z nich szpikulce i kolce które bronią przeciwnika jak i przebijają i palą przeciwnika który nas dotknie. Technika ta kontrolowana jest okiem które odpowiedzialne jest za używanie Tsukuyomi.


Tsukuyomi

Jest to osobny świat - świat Tsukuyomi. Jedna sekunda w normalnym świecie odpowiada 3 dniom w świecie stworzonym przez posiadacza MS'a. Ból zadawany w tym świecie jest jak najbardziej prawdziwy. Jedynie osoba z drugim Sharinganem może się przeciwstawić temu Genjutsu, choć też mają niewielkie szanse na przełamanie genjutsu, tak naprawdę dopiero drugi posiadasz Mangekyo Sharingana jest w stanie przeciwstawić się tej technice.


Susanoo

Nasze ciało zostaje pokryte chakrą która przybiera postać mitologicznego boga sztormów i oceanów Susanoo. Ta eteryczna postać zapewnia nam praktycznie obronę absolutną, dzięki Yata's Mirror (Yata no Kagami (八咫鏡?), tarczy/lustro która potrafi zaaborbować niemal każdy atak Taijutsu/Ninjutsu oraz Totsuka Sword (Totsuka no Tsurugi 十拳剣) który potrafi uwięzić przeciwnika w niekończącym się Genjutsu. Można uważać tą technikę za "obronę ostateczną" użytkowników Mangekyo Sharingana. Używanie tego jutsu niesie za sobą wielkie ryzyko.


Kamui

Technika ta wymaga skupienia i odpowiedniej koncentracji, jej wykonanie także zabiera trochę czasu. Wykonawca techniki skupia się na konkretnym punkcie i załamując czaso-przestrzeń jest w stanie doprowadzić do wysłania obiektu do innego wymiaru. Jednakże technika jest bardzo niebezpieczne dla wykonującego, zabiera spore ilości chakry a jej zbyt częste używanie doprowadza do ślepoty.


Amaterasu no Tate
(Wymagana znajomość Amaterasu i Susanoo)

Użytkownik osłania się "żebrami" Susanoo, które pokrywa płomieniami Amaterasu. Płomienie dotkną każdego, kto za blisko się zbliży.


Ketamou Gensou

Dzięki naszemu oku od Tsukayomi możemy sprawić iż przeciwnik odczuję nieograniczony ból i paraliż ciała. Widok przypomina jakby ciało przeciwnika przeszywało kilka dużych czarnych piór. Działa jedynie na krótki dystans.



Wymagany Eternal Mangekyou Sharingan

Shikanshi no jutsu

Technika polega na nagięciu czasoprzestrzeni przy użyciu Eternal Mangekyo Sharingana. To jutsu pozwala na teleportację na ogromne dystanse w bardzo krótkich odstępach czasu, jego innym zastosowaniem jest sprawianie że ataki po prostu przechodzą na wylot przez użytkownika tego jutsu, innymi słowy ta umiejętność pozwala na uniknięcie każdego ataku Ninjutsu/Taijutsu. Jednakże ta "nieśmiertelność" nie pozostaje bez wad. Faktem jest, że unikanie powoduje dematerializację ciała użytkownika, jednak gdy on chce wykonać swój ruch, musi znowu stać się materialny w świecie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.oroboros.pun.pl www.parkour.pun.pl www.carpteamkonin.pun.pl www.kanciastowe.pun.pl www.showa.pun.pl