Mędrcy Sześciu Ścieżek

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-06-12 19:42:43

Shokubutsu Mekeshi

Administrator/Nukenin C

Zarejestrowany: 2010-06-09
Posty: 51
Punktów :   

Rikudo

- Gedo 
- Tendo
- Chikushudo  
- Gakido 
- Ningendo
- Shurdo
- Jigokudo 


Kod:
Ciała:
- Gedo 
Techniki: Tutaj wpisujemy techniki rinnegana jakie umiemy, z czasem będziemy je z tond odpisywać i przenosić do innych ciał
- Tendo 
Techniki:  Wpisujemy techniki tego ciała które umiemy.

I tak w miarę zdobytych ciał karta nam się wzbogaca o nowe ciała. Oczywiście to od użytkownika zależy czy chce mieć prawie wszystkie moce skupione w jednym ciele, czy więcej mocy w większej ilości ciał.

Jak posiadacz rinnegana zdecyduje się rozdzielić moce musi być świadom, iż jak zniszczy się jego ciało, to oryginalne ciało to pozostałe tez umierają i idzie do szpitala wedle zasad śmierci tyle, że czas w szpitalu jest mnożony przez liczbę ciał.

 Ekwipunek:
Jeżeli posiadacz rinnegana zdecyduje się nie rozdzielać mocy mamy ten kawałek karty postaci w stylu klasycznym. Jeśli jednak rozdzieli moce musi podzielić ekwipunek. W skrócie, każde ciało będzie miało oddzielny ekwipunek.
Przykład:

Kod:
Ekwipunek:
- Gedo : | Kunai(x2) |
- Tendo : | Katana |

 Opis ciał i technik Rinnegan'a:



 Gedo 
Jest to nasze ciało. Ma ono nasze techniki Ninjutsu (tzw. Basic) jak i wszystkie natury chakry. To od tego ciała zaczynamy naszą kolekcje. Ponadto jest to Pain odpowiedzialny za życie i śmierć.

Kuchiyose: Gedou Mazou (Ranga S)
Przysłanie pojemnika na bijuu.


Gedou: Rinne Tensei no Jutsu (Ranga S)
Technika pozwala wskrzesić wszystkich którzy polegli w walce z dowolnym ciałem użytkownika rinnegana.

 Tendo 



Główne ciało i przedstawiciel ciał Rinnegana. Jest zaznajomione ze wszystkimi naturami chakry i dowolnie nimi manipuluje. Posiada także wiele technik związanych z grawitacją.

Umiejętność ciała:

Ciało to posiada możliwość lewitacji przez krótki okres czasu. (Nie więcej niż minuta). Jak i wzniesienia się na niebotyczną wysokość samym skokiem.

Techniki ciała:

Shinra Tensei (Ranga S)
Atutowa zdolność tego ciała.. może ono kontrolować pole magnetyczne a co za tym idzie - Telekineza. Może dobrowolnie odpychać od siebie wszelakie ataki NinJutsu jak i TaiJutsu.
Jak każda technika ma swoją wadę, ta ma w pewnym sensie małą. A mianowicie, użytkownik musi zrobić 5 sec. przerwę między użyciami techniki.
Shinra Tensei może być używana na większą skalę ale wiążę się to z dużymi konsekwencjami:
- Poświęcenie swojej energii życiowej a co za tym idzie, krótszy żywot i baardzo mocne osłabienie ciała głównego a wyłączenie pobocznych na jakiś czas.
Gdy spełnimy ten warunek możemy unicestwić teren wielkości wioski Konoha (jeżeli zaś zdecydujemy się na atak na tak wielką skalę, trzeba odczekać pięć postów nim znów będzie można używać techniki Shinra Tensei)


Bansho Tenin (Ranga S)
Przeciwieństwo Shinra Tensei. Tutaj Yahiko potrafi przyciągać do siebie ludzi, przedmioty, bronie itp. Niezbyt szybkie zareagowanie przez przeciwnika może się skończyć dla niego nawet śmiercią. Tak jak w Shinra Tensei trzeba odczekać 5s by użyć tej techniki ponownie. Shinobi jednak którzy będą mieli skoncentrowaną chakrę w stopach, mogą nie zostać przyciągnięci (zależne od ilości chakry przeciwnika oraz oceny sędziego).


Chibaku Tensei (Ranga S)
Ostateczna technika Paina i chyba równie potężna jak Shinra Tensei. Najpierw ręce mamy w pozycji jakbyśmy klasnęli, następnie lekko rozsuwamy ręce, a po między nimi jest mała kulka...chyba czarnego koloru. Kulka z chwili na chwilę rośnie. Będąc w powietrzu wszystko co znajduje się w jej obrębie zostaje do niej przyciągnięte. Skały, drzewa i co najważniejsze nasz wróg. Rezultatem jest ogromna kula z której jest wyjścia prawie niemożliwe gdyż w środku jesteśmy zgniatani przez różnego rodzaju rzeczy, zmiażdżenie ciała kompletne. Wadą techniki jest, że by ją wykonać Tend musi być w pobliżu Ged i to.


 Chikushudo 



Ciało przyzywa summony z paktu Paina, potrafi przyzwać pozostałe ciała.

Techniki ciała:

Kuchiyose Chikao no jutsu (Ranga B)
Ciało odpowiadające za summony może również przywoływać do siebie inne pozostałe ciała Paina. Odległość między ciałem przywołującym, a przywoływanymi nie gra roli.


Kuchiyose no jutsu (Ranga B)
Ciało potrafi przyzywać specjalne summony, może też przyzywać dwa jednocześnie.

Summony można zdobywać na misjach rangi A/S

- Koukakurui - Jest to olbrzymi krab, który znacznie lepiej radzi sobie radzi w wodzie, niż na lądzie. Potrafi atakować gigantyczną falą bąbelków.


- Zoufuku - Przypominający olbrzymiego psa ze skrzydłami, z kilkoma głowami (od 3 do 10), który może sprawić, że się rozdzieli na mniejsze psy (max 10).


-Tori - Z wyglądu przypomina dużego ptaka, z długim, ostro zakończonym dziobem, którym atakuje przeciwników. Jest to potężny szybki i zwrotny summon.


- Ushi - Kolejny summon Rinnegana, tym razem będący dużym baranem. Jego styl walki jest raczej prosty i polega na atakowaniu rywali niczym taran.


- Panda - Jeszcze jeden summon posiadany przez Paina. Tym razem jest to olbrzymia panda, posiadająca bardzo twarde ciało. Można użyć np. aby ochronić się przed atakiem.


- Mukade - Kolejny i najnowszy zarazem summon Rinnegana można ją przyzwać pod ziemią przez co może zaskoczyć przeciwnika atakiem z podziemi.


- Kameleon - Bardziej przypomina chimerę niż kameleona. Posiada ciało kameleona, owadzie skrzydła, węża zamiast ogona i róg wyrastający z głowy. Może stać się niewidzialny.


- Rhino - Tym razem ciało summonów przywołuje olbrzymiego nosorożca. Tak jak bawół służy do taranowania.


 Gakido 



To ciało ma ciekawą umiejętność, mianowicie potrafi wchłaniać każdego rodzaju ataki.

Techniki ciała:

Chakra Kyin Jutsu (Ranga B)
Technika pozwala na pochłanianie chakry przeciwnika poprzez kontakt bezpośredni. Może on w ten sposób pochłonąć cały zasób oponenta i go przejąć, powiększając tym swoje zasoby.


Fjutsu Kyin (Ranga S)
Ciało głodnych duchów potrafi absorbować każdy atak NinJutsu przez co jest o wiele trudniej go pokonać. W tym wypadku należy używać TaiJutsu.


 Ningendo



Używa techniki pochłaniania dusz i sondowania umysłu.

Techniki ciała:

Konpaku Gaijo (Ranga B)
Dzięki tej technice możemy buszować w ciele (doglądać wspomnień itp.) oponenta wprowadzając go w stan rośliny, w którym nie może kompletnie nic nam zrobić, lecz jest warunek.. musimy trzymać dłoń na jego głowie.


Kontan Nokeru (Ranga S)
Następstwo techniki Konpaku Gaijo. Kładzie swoją rękę na głowie ofiary sondując jego umysł jeśli przeciwnik nie chce wyjawić mu informacji które chce posiąść. Czy je dostanie czy nie technika kończy się tak, że wyjmuje duszę swojej ofiary.


 Shurado 



Ciało jest czymś w rodzaju kukły. Te ciało to istny arsenał broni. Potrafi wystrzeliwać swoje kończyny, strzelać rakietami...Miało by 6scioro oczu (czyt. widzi do przodu w prawo i lewo jednocześnie do tego ma sześć rąk i ostry ogon jest tez bardzo wytrzymałe i tu sprostuje potrafi wystrzeliwać ręce jako pociski i wyrzuca z głowy bomby o dużej mocy i zasięgu. Posiada on 4 twarze z każdej strony głowy reprezentujące inne uczucia. Sześć rąk i wielki ogon wyglądający jak szczypce.


Techniki ciała:

Kaiwan no Hiya (Ranga B)
Technika, która potrafi zrobić z ręki rakietę. Kumulując Chafre w okolicach nadgarstka jest w stanie wystrzelić rękę z siła potrafiącą rozwalić skałę. Dzięki chakrze w ręce potrafi sprawić iż ręka wróci na swoje miejsce.


Sou Tenma no jutsu (Ranga S)
Jego hełm na głowie się otwiera. Na środku jest dziura w której ładuje się Chakra tworząc promień. Tym promieniem bez problemu można rozwalić duży budynek.


Misairu Tenma no jutsu (Ranga S)
Jutsu stosowane przez najbardziej dziwne z ciał Paina. Dzięki temu Jutsu potrafi zmodyfikować swoje ciało w arsenał broni. Wyciąga swoją rękę a w środku zamiast kości ma pociski/rakiety którymi strzela. Atak powoduje duże zniszczenia.


 Jigokudo 



Ciało posiada możliwości reinkarnacji raz na walkę/misje (379 chap).

Techniki ciała:

Kingu no Jigoku (Ranga S)
Technika, dzięki której przyzywamy króla podziemi - Enma. Ten za pomocą swych 'rąk' poprzez usta ofiar wyciąga ich dusze by sprawdzić ich czystość. Głównie chodzi o to czy mówią prawdę na zadane pytanie jak to było w przypadku dwóch Jouninów z Konoha, którzy nie widzieli nic o Naruto. Po skończonym zabiegu ofiary umierają i nie ważne czy mówili prawdę czy nie.


Matashitmyou (Ranga S)
I znów z pomocą przybywa nam władca podziemi Enma. Tym razem w objęcia swej paszczy bierze martwe ciała by po chwili przywrócić je do życia w pełni sił i bez najmniejszej rany. Warunek jest taki, że mogą to być tylko ciała kontrolowane przez Rinnegan


* Umiejętność wszystkich ciał:

Każde ciało może wytworzyć w przeciągu sekundy tuż obok dłoni czarne ostrza chakry. Przebicie nimi jest nie tylko bolesne ale umożliwia także wprowadzenie swojej chakry w obieg przeciwnika powodując silny ból.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.loda.pun.pl www.zetorproxima.pun.pl www.admlazarski.pun.pl www.ometinie.pun.pl www.narutofaans.pun.pl